Tiens brend

Od osnutka, Grupacija Tiens htjela je uspostaviti svoju vlastiti brand. Brend strategija i marketinški plan učinili su TIENS prepoznatljivim diljem svijeta. Početkom 2007., Grupacija Tiens predstavila je svoju temeljnu filozofiju ”jedan svijet, jedna obitelj” i uspostavio dugoročnu strategiju branda. Navode svoje temeljne vrijednosti:

- GLAVNA ODGOVORNOST

- ODLIČAN TIMSKI RAD

- Također su predstavili novi brand slogan: Sklad, Jedinstvo, Prosperitet.

- Novi imidž i brand strategija lansirani su na  posebnoj promotivnoj konferencije u svibnju 2007.

 

Korporativni brend Grupacije Tiens

Temeljna filozofija: Jedan svijet, jedna obitelj

Temeljne vrijednosti: izvanredne inovacije, glavna odgovornost i odličan timski rad

Slogan: Sklad, Jedinstvo, Prosperitet

Ujedinjuje milijune obitelji diljem svijeta te ih ujediniti zajedno kao jednu, naša je vizija.